Dej každému dni šanci, aby se stal tím nejkrásnějším dnem tvého života!

OSTROV ZÁVISLOSTI

23. listopadu 2008 v 16:18 | TEREZ-ka |  *DÍLNA*
jej naše slohovka, kterou sem dělala s kámošema z bejvalý třídy xD.....noo a učitelka se na to tvářila jakože zvláštně mno, ale neni divu xD po přečtení pochopíte

Přenesme se do dávných dob, kdy moře byla zrádnější a piráti podlejší. Kdy na lodích vládli kurděje, mořská nemoc, mor a taky "láska"…. V tu dobu brázdila moře pirátská loď Chlupatá ku…. chtěl jsem říct Berta…

V podpalubí vládla dobrá zábava díky návykovým látkám a každou chvíli se ozývala slova: "Bal to" , "Pal to" a "Pošli to"…. Sítě, rukávky, ručníky a plavky lítaly vzduchem. Občas se zvedl vítr a hlavní stěžeň zavrzal, jak se plachty s vyobrazeným listem vzedmuly.

(pokračovaní uvnitř)

Byly to pro nás hezké a nezapomenutelné časy, ale dneska ráno jsme se potopili. Bohužel nebyl dostatek kruhů a naše hlavní čórka Sněhurka se utopila….L Mořské panny se zmocnily našeho chlupatého kapitána a vládcem naší posádky se stal vesnický kovář, o kterém jsme ale zjistili, že je to podlý zrádce, jelikož místo obsluhování naší ženské posádky, chodil obšťastňovat výdělečné děvčiny v Royal Portu. Po tomto zjištění jsme z našeho "milovaného" kapitána udělali oběšence, protože neplatil a my to museli za něho zacvakat. Nezbylo nám tudíž ani na rum , vodku, víno natož na pivo. Dali jsme se proto na prostou rybí stravu… Jedli jsme raky, krevety, kaviár a občas nám Pepa ulovil nějakou tu velrybku. Po "tragické" smrti našeho kovářského kapitána se začala hnusná mrkev využívat pro jiné účely a tím vzrostla její popularita… Na nátlak mužů jsme se pak přestěhovali do, již zmíněného, Royal Portu. Tam jsme v přístavních latrínách objevili starou mapu, která vyobrazovala opuštěný ostrov. Naše posádka spolu s vodnicí bloumala nad mapou. Nacházel se tam červený křížek, který měl, jak jsme usoudili, označovat poklad. Mysleli jsme si, že najdeme peníze, zlato a drahé kameny. Dali jsme si proto sklo na kuráž a nenápadně jsme si půjčili královskou loď. Naskákali jsme na palubu a vydali se napospas moři. Cestou nás přepadla velká bouře, ale doufali jsme, že ostrov nebude daleko. Co dál se stalo tuto noc si už nepamatujeme, protože jsme pod vlivem houbiček naskákali do moře…

Ráno jsme se probudili na našem vysněném ostrově a přes mžitky v očích jsme uviděli "maličko nadopovaného" papouška, hodili jsme po něm lahví se vzkazem, který obsahoval závěť našeho prvního kapitána. Papoušek se následkem střetu s lahví zhoupnul a narazil do palmy s kokosy, která na nás vzápětí spadla… Shodli jsme se na tom, že stav papouška byl způsoben zdejšími "blahodárnými" kytkami , které rostly všude okolo… Po pokladu jsme se už nepídili, objevili jsme totiž největší cenu tohoto ostrova… Vylovili jsme tedy z kapes rozmáčené papírky a ubalili pár špeků… Další podrobnosti si radši nepamatujeme.

Druhý den jsme se vydali na průzkum ostrova… Cestou jsme potkali šíleně nadrbanou gorilí samici, která chtěla vojet našeho kormidelníka. Vytáhli jsme proto dýky, šavle, muškety, děla, prostě všechny naše zbraně a nabušili jsme je střelným prachem. Výsledkem souboje bylo vystřelené oko našeho "bystrozrakého", který má teď přes něj pásku. John ztratil svoji dřevěnou nohu po babičce, ale jinak jsme byli v pořádku a kdo ne, tomu hulení spravilo náladu a zbavilo ho bolesti…

Protože nám, ale docházely základní potraviny a hlavně papírky, postavili jsme si vor a vydali se zpět do Royal Portu. Když jsme dorazili čekalo na nás hodně lidí. Mysleli jsme si, že nás budou oslavovat a chválit za nález, lidstvu tak prospěšného ostrova, ale nebylo tomu tak. Když jsme vylezli na molo, zajali členové Greenpeace našeho velrybáře Pepu, který bude popraven. To ale nebyl konec, zbytek posádky byl odsouzen k trestu smrti za krádež královské lodi, ale měli jsme právo na poslední přání. Jednohlasně jsme řekli, že si chceme naposled zahulit. Bylo nám vyhověno. Ubalili jsme brka, nabušili skleněnky a místo toho umřít na laně, jsme se zhulili k smrti…. KONEC…….

myslim že se nám to povedlo nejlepší SLOHOVKA

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.